Tuesday, April 26, 2011

Good Bye Gemok...





Nama dia bukan laa Gemok
Tapi saya panggil dia Gemok sebab dalam 4 ekor tu, dia paling besar
Lepas tu pulak dia sebijik macam bapak dia, Shiro
Ade belang di kaki dan ekor
Saya baru je lepaskan dia ke tuan barunya ...
Bukan orang lain laaa BFF saya juga
So tak de laa sedih sangat... kalau rindu leh je nak jumpe Gemok ni
Ops ! Dah tukar nama
Kalau tak silap saya ... BFF saya bagi dia nama Suri Mutiara *marveles*
Nama cam ayu-ayu jerk
*mahap laaa Cik BFF , kalau dia memanjat .. tak de ghope ayu-ayu dahhh*
Semoga Suri Mutiara happy di samping mummy barunya ....

*lega*

3 comments:

  1. comel betul...harap2 tuan baru take care Suri baik2 yea...

    ReplyDelete
  2. cik ungu : yang lain dah ade booking laaa u ...

    linda : Alhamdulillah ..... sangat baik tuan baru tu jaga Suri ..... :)

    ReplyDelete