Monday, September 5, 2011

Petknode ? Memang tak laaa !


Hati saya sangat bengkak bila mengenangkan nasib kucing-kucing yang di hantar ke PetKnode... Semua orang dah tau pasal PetKnode tu kan ? Alhamdulillah .. saya bersyukur .. kerana setakat ini saya masih lagi menjaga sendiri kucing-kucing saya .... Balik raya bebaru ni pun saya masukkan dulu cage kucing, barulah saya susun barang-barang lain.

Seumur hidup saya membela kucing ... dalam tempoh dua tahun ni .. baru sekali saya hantar kucing-kucing saya ke Petshop ... tahun lepas rasanya .... seminggu ..but tuan kedai tu .. kawan saya la... dan saya memang trust dia jaga kucing saya... but after all of this happen .. InsyaAllah , SAYA TAKKAN HANTAR KUCING SAYA KE MANA-MANA HOSTEL KUCING.

Saya tak dapat membayangkan kalau Shiro yang gemok gedempol macam ni ...

*muka di blurkan sebab sangat comot masa ni*


jadi kurus kering macam ni...

sedey :'(

tidak laaaaa! Dah laa Shiro kuat makan, 3 hari mungkin dia leh tahan la.. seminggu ?? tak sanggup :( . Pastu tak sanggup laa saya nak tengok kucing cantek saya, Coco dan anaknya ...


menutup mata dengan keadaan yang menyayatkan hati macam ni.....




:'(


i hate u !


Shahrul Azuwan bin Adanan
821017-10-5289
Lot 2739, PT No 1426, Taman Genting Permai
44300 Batang Kali, Selangor
03-60574134

&

Yushairi bin Khairuddin
820227-05-5107
605, Lorong Anggerik 18, Jalan Anggerik 4
Bandar Sunggala, 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan


saya juga benci ....

PETKNODE !!!
yang buat iklan "gah" tapi sebenarnya "HAMPEH"



No comments:

Post a Comment